شهر آموزش

سلامتی و تندرستی

پیاده روی باید از نوع راه رفتن تند یا دویدن آرام باشد؛ به نحوی که ضربان قلب به 100 تا 120 ضربان در دقیقه برسد. این ورزش تاثیر مثبتی بر استحکام زانو و مچ پا دارد و در پیشگیری از بروز آرتروز و پوکی استخوان بسیار موثر است.پیاده روی باید طبق اصولی خاص انجام شود در غیر اینصورت به بن آسیب وارد کرده و نتیجه ای معکوس خواهد داشت.

موضوع : سلامتی و تندرستی        تاریخ ارسال : پنجشنبه 1 خرداد 1399

قلب شما مرکز اصلی سیستم قلبی و عروقی شماست. این عضو حیاتی جهت زنده نگاه داشتن شما بصورت روزمره درگیر است . بنابراین داشتن قلب سالم برای سلامتی بسیار مهم است. دو مورد از ساده ترین و در عین حال مهمترین راه برای کمک به سلامت قلب شما از طریق رژیم غذایی و ورزش است.

موضوع : سلامتی و تندرستی        تاریخ ارسال : شنبه 30 آذر 1398

قطعا همه ی ما می دانیم که مسواک زدن یکی از بهترین روش های که به وسیله ی آن می توانیم دندان های تمیزی داشته باشیم و البته اینکار را باید از کودکی شروع کرد و همواره مرافبت از دندان ها را فراموش نکرد.

موضوع : سلامتی و تندرستی        تاریخ ارسال : شنبه 1 ارديبهشت 1397
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت محفوظ می باشد .